احتمال ایجاد پست وزیر در امور روسیه در بریتانیا

© REUTERS / Stefan WermuthУченые из США впервые успешно заморозили и разморозили органы
Ученые из США впервые успешно заморозили и разморозили органы - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بریتانیا برای گفتگوها با روسیه نیاز دارد، هرچند که این اقدام مشکل به نظر رسد. این موضوع اصلی گزارش کمیته روابط خارجی مجلس عوام بریتانیا در مورد وضعیت روابط این دو کشور که حدود 100 روز در بر گرفت، می باشد.

بریتانیا برای گفتگوها با روسیه نیاز دارد، هرچند که این اقدام مشکل به نظر رسد. این موضوع اصلی گزارش کمیته روابط خارجی مجلس عوام بریتانیا در مورد وضعیت روابط این دو کشور که حدود 100 روز در بر گرفت، می باشد. تهیه کنندگان این گزارش از دولت انگلیس خواسته اند تا برای بهبود روابط با مسکو مذاکره نماید. آنها در این سند گفته اند، بدترین زمان، زمان " جنگ سرد" بود، بنابراین باید از اقداماتی که ممکن است باعث تشدید آن زمان شود، خودداری کرد. علاوه براین، نمایندگان پارلمان از دولت انگلیس خواستند، تا روسیه را بدون هیچگونه شواهدی به جنایات جنگی و بمب گذاری در سوریه متهم نکنند.
تهیه کنندگان این گزارش همچنین به مقامات بریتانیا توصیه نمودند که مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 در روسیه را تحریم نکنند بلکه از این فرصت برای بهبود روابط با روسیه استفاده نمایند. نمایندگان مجلس عوام از وزارت امور خارجه این کشور خواست که دقیقا لندن از مسکو چی میخواهد که در حال حاضر درک این موضوع مشکل است. علاوه براین ، آنها معرفی یک پست وزیر در امور همکاری با روسیه را پیشنهاد کردند. نویسندگان این گزارش همچنین موضوع تحریم ها علیه روسیه را نادیده نگرفته و از دولت خواستند تا چگونگی محدودیت تحریم ها علیه مسکو را پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که توسط همین اتحادیه اعمال شده است، مورد بررسی قرار دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала