نمایش موُد با حجاب در جمهوری چیچن(ویدیو)

© Photo / Dolce&GabannaМодель в хиджабе из коллекции Dolce&Gabanna
Модель в хиджабе из коллекции Dolce&Gabanna - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایش شکوفان موُد لباس های اسلامی اناث ساخته دختر رمضان قادروف در چیچن

عایشه قادروف دختر رمضان قادروف رئیس دولت جمهوری چیچن روسیه فدرالی کلیسون لباس های اسلامی ساخته خود را در شهر گروزنی مرکز جمهوری چیچن فدراسیون روسیه در حضور پدر و مادراش و مهمان مشهور جهان موُد نمایش داد، که مورد پسند همگان قرار گرفت.

رمضان قادروف که مرد مجاهد و عالم دین نیز میباشد در پاسخ به سوال خبرنگار روسی گفت: در اسلامی  پوشیدن روبند چون نقاب، چهادری و غیره که صورت خانمان را اخفا کند، مربوط به فرهنگ اعراب میشود و به فرهنگ مردم ما و اسلام اصلاٌ ارتباط ندارد و برای مردم قفقاز قابل قبول نیست. ما مسلمان هستیم و فرهنگ ما نسبت به فرهنگ اعراب فرق دارد. ما با رعایت از شریعت، مود لباس را نمایش می دهیم. نمایش لباس اسلامی جوانان را تشویق میکند که به لباس، صحت و اندام خود توجه نمایند.

این جمهوریت روسیه چندین سال قبل در اثر برخوردهای مسلحانه بین اسلامیگراها و نیروهای مسلح روسیه، تقریباً کاملاً ویران شده بود. اما حالا مردم با غیرت این منطقه به رهبری قادروف، اسلامیگراها، تندورها، افراطی ها و تروریسهای داخلی و خارجی را نتنها در چیچن نابود و مجبور به فرار نمودند، بلکه اقتصاد خود را بازسازی و بسیار سریع وطن خویش را دوباره آباد کردند که میتواند نمونه مثال برای همه مسلمانان ای شود که در اثر جنگ های داخلی به خون مردم خود میجوشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала