مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا/ افغانستان 7، چین 2

© Photo / Andrew Hone/National Geographic TravellerРабота фотографа Andrew Hone "Football at sunset on Ngapali Beach, Myanmar" для конкурса National Geographic Traveller-2017 в категории Action
Работа фотографа Andrew Hone Football at sunset on Ngapali Beach, Myanmar для конкурса National Geographic Traveller-2017 в категории Action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان که در نخستین دیدار در مسابقات راه‌‌یابی به جام جهانی میزبان مسابقات را از پیش رو برداشته بود، تیم چین را نیز شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان چین را با نتیجۀ پرگول 7-2 شکست داد، تا خط و نشانی برای تیم‌های قدرت‌مند فوتبال ساحلی آسیا بکشد.

Пляжный отдых в Москве - اسپوتنیک افغانستان
افغانستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی با ایران، بحرین، چین و مالزیا همگروه شد

این دیدار امروز در مالیزیا میان دو کشور برگزار گردید و افغانستان در دومین مسابقه هم توانست از رقابت پیروز به در آید.

گول‌های افغانستان را در این دیدار رؤوف قادری با سه گول هت‌تریک کرد و سپس سمیع‌الله محمدی دو گول و زین‌الدین شریفی و حمید گل‌زار هریک یک گول به ثمر رسانیدند.

این در حالی‌ست که روز گذشته افغانستان توانست تیم مالیزیا میزبان این رقابت‌ها را نیز با نتیجۀ پرگول 5-3 شکست دهد.

در آن دیدار هم رؤوف قادری توانست با سه گول هت‌تریک کند و زین‌الدین شریفی و حضرت‌گل باران دیگر گول‌های افغانستان را به ثمر رسانیدند.

افغانستان در حالی به این پیروزی پرگول در برابر چین دست می‌یابد که این کشور از جمله کشورهایی قدرت‌مند در هر رشتۀ ورزشی در  آسیا به شمار می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала