اوباما متهم به شنیدن مکالمات تلفونی ترامپ

© REUTERS / Jonathan Ernstاوباما متهم به شنیدن مکالمات تلفونی ترامپ
اوباما متهم به شنیدن مکالمات تلفونی ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس آن‌که گزارش‌های مبنی بر ارتباط داشتن اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با مقامات روسی به نشر رسید، اکنون دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا، بارک اوباما را متهم کرد که صحبت‌های تیلفنی‌اش را در دوران کارزارهای انتخاباتی می‌شنیده‌است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خامه پرس، ترامپ گفته است که بارک اوباما، رییس جمهور پیشین امریکا، تماس‌های تیلفونی وی را در زمان رقابت‌های انتخاباتی زیر نظر داشته‌است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا واضع نساخته که این اطلاعات را از کجا بدست آورده، اما گفته‌است که چنین کاری از سوی رییس جمهور قبلی انجام شده‌است.

رییس جمهور امریکا، قضیۀ شندین مکالمات تیلفنی خود را از سوی بارک اوباما به قضیۀ مشهور واترگیت ارتباط داد.

دو تن از خبرنگاران ژورنالیزم تحقیقی امریکا، اطلاعات تقلب در انتخابات ریاست جمهور آن کشور را در بین سال‌های۱۹۷۲-۱۹۷۵ فاش ساختند که منجر به استعفای ریچارد نیکسون، یکی از رییسان جمهور قبلی امریکا گردید این قضیه بعد به قضیه واترگیت مشهور شد.

با این حال نماینده‌گان دموکرات‌ها در کانگرس امریکا از این سخنان آقای ترامپ انتقاد کرده و گفته‌اند که بارک اوباما دست به چنین یک کاری نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس، در عین حال سخن‌گوی بارک اوباما سخنان آقای ترامپ را تکذیب کرده‌‍ و تاکید نموده که اوباما در زمان ریاست جمهوری‌اش هرگز به شنیدن مکالمات آقای ترامپ دستور نداده‌است    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала