لوپن: جنگ سرد با روسیه تهدید جدی برای اروپاست

© AP Photo / Claude Parisلوپن: جنگ سرد با روسیه تهدید جدی برای اروپاست
لوپن: جنگ سرد با روسیه تهدید جدی برای اروپاست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش آژانس خبری" ریانووستی" ماری لوپن کاندید انتخابات ریاست جمهوری و رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیون " CBS News " گفت: جنگ سرد علیه روسیه برای اروپا بسیار خطرناک است.

به گزارش آژانس خبری" ریانووستی" ماری لوپن کاندید انتخابات ریاست جمهوری و رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیون " CBS News " گفت: جنگ سرد علیه روسیه برای اروپا بسیار خطرناک است. وی گفت: « من برای شما می گویم این یک تهدید بزرگ برای اروپا است. این اقدام جنگ سرد علیه روسیه باعث افزایش کشاندن روسیه به طرف چین می شود که خودش یک تهدید بزرگ است ».
انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در تاریخ 23 اپریل برگزار می شود. طوریکه انتظار می رود، خانم ماری لوپن کاندید پیشرو دور اول انتخابات است که می تواند 26 فیصد آرای رای دهندگان را بدست آورد و امانوئل ماکرون وزیر پیشین اقتصاد با 24 فیصد ارای رای در مقام دوم قرار دارد.
قابل یاد آوریست، که روابط روسیه و غرب پس از آغاز درگیری ها در اوکراین و کریمه به سردی گرائید. کیف بارها مسکو را به دخالت در مسائل جنوب شرق این کشور متهم کرد. مقامات روسیه این اتهامات را رد به شدت رد می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала