اشرف‌غنی به صدای بیوه ‌زنان گوش می‌دهد

© Photo / آرگاشرف‌غنی به صدای بیوه ‌زنان گوش می‌دهد
اشرف‌غنی به صدای بیوه ‌زنان گوش می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: اشرف‌غنی رییس‌جمهور افغانستان، اعلام کرده که او به عنوان «خادم» مردم به صدای بیوه‌ زنان و کودکان یتیم گوش می‌دهد.

آقای غنی که امروز با شماری از زنان بیوه و کودکان یتیم به مناسبت هشتم مارچ، روز جهانی همبستگی زنان دیدار داشت، گفت: «روز جهانی زن در حقیقت روز زنانی است که آواز شان رسانیده و یا شنیده نمی‌شود، اما من به رای مردم افغانستان، بیوه زنان، مردم بی‌بضاعت و سایر اقشار کشور به عنوان خادم تان انتخاب شده‌ام و صدا و پیشنهادات و خواست‌های شما را می‌شنوم و برای حل آن اقدام می‌نمایم.»
اشرف‌غنی هم‌چنین از شرکت‌کنندگان این نشست خواست‌ها و پیشنهادات شان را به بانوی اول افغانستان بسپارند تا برای حل آن اقدام شود.
در همین‌حال، انجنیر ذکیه وردک از شرکت‌کنندگان نشست امروزی می‌گوید که این زنان شوهران و فرزندان شان را که در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور فعالیت داشتند، از دست داده و مشکلات زیادی را متقبل شده‌اند.
هم‌چنین ذوالحجه یک تن از زنان بیوه گفته است که فرزندانش در دفاع از افغانستان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی به شهادت رسیده‌اند.
خانم ذوالحجه گفت که سه فرزندش در راه دفاع از کشور و مردم از سوی دشمنان وطن به شهادت رسیده‌اند و یک تن دیگر آنان با وجودی‌که زخم برداشته، هنوز هم در سنگر مبارزه برحق نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قرار دارد.
وی گفت که در راستای دفاع از کشور به شهادت فرزندان خود افتخار می‌کند و آماده قربانی‌های بیشتر در این راه می‌باشد. خانم ذوالحجه از رییس جمهور خواست که مشکلات شهدا، بیوه‌ها و فزرندان یتیم را حل نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала