انتشار تصاویر برهنه افسران زن ارتش آمریکا

© Sputnik / Oksana Jadanانتشار تصاویر برهنه افسران زن ارتش آمریکا
انتشار تصاویر برهنه افسران زن ارتش آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی قوای بحری آمریکا از انتشار تصاویر برهنه افسران زن این نیرو از طریق یک شبکه اجتماعی خبر داد.

به گزارش " رویتر" به تازگی گزارشهایی در خصوص یک رسوایی جدید در ارتش آمریکا منتشر شده است. روزنامه "مارین کورپس تایمز" روز گذشته در مطلبی نوشت تعداد نامشخصی از افسران مرد قوای بحری آمریکا، تصاویر برهنه افسران زن این سازمان را به طور گسترده از طریق یک شبکه اجتماعی در میان یکدیگر توزیع کرده‌اند.
سخنگوی قوای بحری آمریکا نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد هیچ اطلاعاتی در خصوص اینکه چند نفر در شکل‌گیری این رسوایی دخیل هستند وجود ندارد. مقامات بخش تحقیقات و بررسی جنایی نیروی بحری ارتش آمریکا هم تاکنون در این خصوص اظهار نظری نکرده اند.
در حال حاضر احتمال می رود که حدود صدها افسر مرد قوای بحری آمریکا در این رسوایی دخالت داشته باشند. این تصاویر برهنه از طریق یک گروه در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است. حتی در زیر تعدادی از تصاویر نام و درجه افسران هم قید شده است. این گروه حدود 30 هزار عضو دارد که بیشتر آنها را افسران فعال و متقاعدین قوای بحری آمریکا تشکیل می دهند.
"آدام اسمیت"، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت واشنگتن با بیان اینکه "این رفتار زشت و ناپسند که از سوی نیروهای بحری انجام شده بسیار تحقیرآمیز و غیرقابل قبول است"، خواستار انجام تحقیقات دقیق در خصوص این مسئله شد.
در ماه می سال 2016 میلادی، پنتاگون در گزارش سالانه خود اعلام کرد که ارتش آمریکا در سال 2015 حدود 6 هزار گزارش درباره سوء استفاده جنسی در ارتش دریافت کرده است که مشابه همان رقمی است که در سال 2014 گزارش شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала