سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ = روباه نگهبان لانه مرغ ها

© REUTERS / Christinne Muschi/File Photoسازمان جهانی مبارزه با دوپینگ = روباه نگهبان لانه مرغ ها
سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ = روباه نگهبان لانه مرغ ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترویس تایگرت رئیس سازمان ضد دوپینگ (USADA) امریکا اعلام کرده است که؛ سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) در شرایط کنونی مستقل نبوده و توانایی انجام وظایف خود را آنطور که باید را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین،  تایگرت در همایش این سازمان در لوزان بیان داشت که آژانس مذکور قادر نیست اقدامات قاطعانه برای برخورد با متخلفین اتخاذ کند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه آیا سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، سازمانی مستقل است و یا خیر؟ تایگر در پاسخ  گفت: "اصلن در این مورد حرفی در میان نیست، این سازمان روباهی است که از لانه ی مرغ ها محافظت می کند."
پیش از این کریگ ریدی  رئیس سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، در جریان همایشی ضمن تاکید برلازم بودن فعالیت بیشتر در مبارزه با دوپینگ در روسیه  خاطر نشان کرده بود که ؛  " پیشرفت قابل ملاحظه ای"  کشورها در این جهت مشاهده می شود.

 پاول کالابکوف  وزیر ورزش روسیه در سخنرانی خود به وجود مشکلات دوپینگ اشاره کرد، اما محتوای گزارش ریچارد مکلارن حقوق دان کانادایی را در مورد متهم کردن کشور به وجود سیستم نهادینه شدن استفاده از مواد ممنوعه را رد کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала