پوتین: روسیه برخلاف برخی از کشور های غربی هرگز کمیته تقلبی مبارزه با فساد ایجاد نمیکند.

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiپوتین: روسیه برخلاف برخی از کشور های غربی هرگز کمیته تقلبی مبارزه با فساد ایجاد نمیکند.
پوتین: روسیه برخلاف برخی از کشور های غربی هرگز کمیته تقلبی مبارزه با فساد ایجاد نمیکند. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین ریس جمهور روسیه اعلام کرد: برخلاف برخی از کشور های غربی روسیه هرگز کمیته مبارزه با فساد با اهداف تقلب در حوزه سیاسی ایجاد نمی کند.

"ولادیمیر پوتین در نشست نهایی هیئت مدیره  سارنوالی عالی روسیه گفت:" شما میدانید که  برخی از کشور ها که مدعی رهبری جهانی هستند ویا دقیق تر — دراستفاده برای سلطه جهانی، در موازی با مقامات دولتی ، ایجاد  به اصطلاح کمیته مبارزه با فساد را آغاز کرده اند،که اغلب برای چیز هایی ایجاد شده  که در آن  استفاده نمیشوند، بلکه برای دستکاری در حوزه سیاسی داخلی  استفاده میشوند".

ریس جمهور تاکید کرد«روسیه هرگز ایجاد چنین چیزی را اجازه نمی دهد،اما در برخی از کشور های اروپای شرقی چنین ساختار ها ایجاد شده است. اما به منظور اطمینان از منافغ شهروندان نیاز است که خودمان البته وسیع تر از مفهوم این کلمه  (الف:صادقاه  شفاف) (ب:  موثر- در مبارزه با فساد و مبارزه درنقض قانون باشیم.

"شما می دانید، برخی از کشورها مشتاق به رهبری جهانی، و یا به عبارت دقیق تر، — استفاده از برای سلطه جهانی، شروع به معرفی این عمل از ایجاد به اصطلاح کمیته مبارزه با فساد — مقامات موازی، که اغلب برای هدف که ایجاد استفاده می شود، و با هدف از دستکاری در حوزه سیاسی "، — پوتین در نشست نهایی هیئت مدیره از دفتر دادستانی کل روسیه گفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала