افسران نیروی دریایی امریکا: تبادله اطلاعات مخفی در مقابل خدمات جنسی

© Photo / Official U.S. Navy Pageافسران نیروی دریایی امریکا: تبادله اطلاعات مخفی در مقابل خدمات جنسی
افسران نیروی دریایی امریکا: تبادله اطلاعات مخفی در مقابل خدمات جنسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هشت افسر نیروی دریایی ایالات متحده، که شامل آدمیرال نیز می شود، به دادن اطلاعات محرمانه به خارجی ها، در ازای نگه داشتن آنها برای استفاده جنسی متهم شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست با استناد به اسناد دادگاه فدرال در سن دیگو، بروس لافلس آدمیرال بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده، و همچنین دیوید نیولاند رئیس دفتر فرمانده قطعه هفتم نیروهای دریایی ایالات متحده و هفت افسر دیگر متهم به فساد اخلاقی بنام دوسیه "لئونارد چاق" شده اند.
به اساس معلومات وزارت دادگستری امریکا، متهمان به اخذ رشوه از تاجر سنگاپوری لئونارد گلن فرانسیس، هستند، که خود این تاجر با استفاده از چال و فریب، ده ها میلیون دالری نیروی دریایی ایالات متحده را سرقت نموده است
قابل یادآوری است که تاجرسنگاپوری هدایای سخاوتمندانه ای به افسران آمریکایی داده و از جمله مخارج سفر آنها را به شهر استراحتی تامین کرده و و وبرای افسران نییروی دریایی Blue Ridge قوای دریایی هفتم نیروی دریایی آمریکا، مجالس شب نشینی عیاشی و سکس ترتیب می داد.
به اساس یکی از اتهامات در سال 2007، فرنسیس مجلس شب نشینی برگزار کرده بود که طی آن "اشیای تاریخی در رابطه با دوگلاس مک آرتور، جنرال مشهور جنگ جهانی دوم" در حرکات جنسی مورد استفاده قرار گرفته است.
در حال حاضر 27 نفر در دوسیه " پرونده لئونارد چاق" حضور دارند و درین رابطه بیش از 200 نفر دیگر مظنون به حساب میروند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала