چهار سناتور امریکایی اقدامات روسیه و ایران را در سوریه محکوم کردند

© REUTERS / Henry RomeroUS Senator John McCain attends a news conference at the Benjamin Franklin Library in Mexico City, Mexico December 20, 2016.
US Senator John McCain attends a news conference at the Benjamin Franklin Library in Mexico City, Mexico December 20, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهار سناتور امریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه‌ای آنچه به گفته آنها «اقدامات روسیه و ایران در سوریه» است را محکوم کرده‌اند.

دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان
دشواری های مذاکرات آستانه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، چهار سناتور امریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه‌ای آنچه به گفته آنها «اقدامات روسیه و ایران در سوریه» است را محکوم کرده‌اند. 

«جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت، که با همرانی تیم کین، مارکو روبیو و کریس مورفی این قطعنامه را معرفی کرده‌اند.

در بیانیه مک‌کین آمده است:- "این قطعنامه حمایت نظامی و سیاسی ایران و روسیه از حکومت بشار اسد را محکوم می‌کند و خواستار محافظت از شهروندان و مددکاران است".

قطعنامه سناتورهای امریکایی همچنین از ایران و روسیه خواسته در اسرع وقت عملیات در سوریه را متوقف کرده و اجازه ورود کاروان‌های بشردوستانه به مناطق جنگ‌زده را صادر کنند. 

سوریه از مارچ سال 2011 صحنه درگیری‌های خونین است. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند امریکا و متحدان عربی این کشور از گروه‌های افراطی در سوریه پشتیبانی می‌کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала