یک پوسته امنیتی در خوست هدف حمله انتحاری قرار گرفت

عضو شوید
اسپوتینک، کابل: مقام‌های محلی ولایت خوست در جنوب شرق افغانستان، می‌گویند که در نتیجه یک حمله انتحاری در نزدیکی یکی از پوسته‌های امنیتی مربوط به نیروهای اردوی ملی این کشور یک تن کشته و ده تن دیگر زخمی شده‌اند.

مبارزمحمد زدران سخنگوی والی خوست می‌گوید که این حمله حوالی صبح امروز در منطقه یعقوبی ولسوالی صبری رخ داد که در نتیجه آن یک آشپز کشته و ده تن از سربازان اردوی ملی زخمی شدند. وی افزود که وضعیت زخمیان خوب است و پنج تن از سربازان پس از تداوی اندک به وظایف خود برگشتند.
سخنگوی والی خوست گفت که یک موتر نوع «هینو» که مملو از مواد انفجاری بود، در نزدیکی پوسته نیروهای اردوی ملی در در منطقه یعقوبی منفجر شد. به گفته او، بدنبال این حمله درگیری مسلحانه نیز میان نیروهای امنیتی و مهاجمان طالبان آغاز شد که این درگیری نزدیک به نیم ساعت ادامه یافت. او تاکید کرد که در این درگیری سه تن از مهاجمان به شمول یک انتحارکننده به قتل رسیدند.
مبارزمحمد زدران گفت که حمله انتحاری هرچند تلفات جانی زیادی در قبال نداشته است، اما خسارات مالی زیادی را به باشندگان محل انفجار وارد کرده است. به گفته او، شیشه‌های منازل نزدیک به محل انفجار شکسته و یک مکتب که در نزدیکی پوسته قرار داشت کمی تخریب شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала