حمایت اسرائیل از داعش

© AFP 2023 / Jalaa Mareyحمایت اسرائیل از داعش
حمایت اسرائیل از داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس سپوتنیک:حملات نیرو های هوایی اسرائیل بر مواضع ارتش سوریه ،حمایت آنها ازداعش را نشان میدهد.

دگروال محمد عیسی ،کارشناس نظامی سوریه به آژانس سپوتنیک گفت،که حملات امروزی هوایی اسرائیل بر مواضع ارتش سوریه در پالمیر حمایت از داعش را نشان میدهد.و هدف این حملات کمک به تروریست ها بود.به نظر میرسد که اسرائیل بطور مستقیم به ارائه کمک های خود به ترویسم،که در جهان غرب دشمن اصلی شمرده میشود ادامه میدهد.

به گفته وی،4 طیاره اسرائیلی بر مواضع نیرو های سوریایی حمله کردند،در زمان بازگشت ،بالای آنها نیرو های دافع هوای سوریه شلیک کردند. راکت های سوریایی زمانی به آنها رسید که آنها در بلندی های جولان پرواز داشتند.در نتیجه یک طیاره سقوط و به طیاره دوم نیز اصابت کرد،باقی مانده موفق به فرار شدند.

به گفته کارشناس،امروز برای همه آشکار است که اسرائیل از تروریست ها حمایت میکند.این فرضیات نیست بلکه حقایق لخت است.چرا که در پالمیر فقط نیرو های ارتش سوریه قرار دارند.علاوه بر آن ضربات بالای نیرو هایی صورت گرفت ،که حملات را مقابل داعش نجام میدادند آیا این پشتیبانی  تروریست ها از هوا نیست؟.

دگروال اشاره کرد،که جبهت النصره مدت هاست که کمک های مستقیم از اسرائیل دریافت میکند، شبه نظامیان این سارمان در بیمارستان های اسرائیل درمان میشوندو«امروز ما شاهد عینی این واقعیت  بودیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала