اتحادیه اروپا: در سال 2016 بیشتر از 1.2 میلیون درخواست پناهندگی دریافت کرده ایم

© Sputnik / Sergey Stroitelevاتحادیه اروپا: در سال 2016 بیشتر از 1.2 میلیون درخواست پناهندگی دریافت کرده ایم
اتحادیه اروپا: در سال 2016 بیشتر از 1.2 میلیون درخواست پناهندگی دریافت کرده ایم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه اروپا اعلام کرد که بیش از 1.2 میلیون تن که بیشتر اهل کشورهای سوریه، افغانستان و عراق بودند، در سال گذشته میلادی به این اتحادیه درخواست پناهندگی داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایسنا، براساس این آمارها که توسط آژانس "یورواستات" منتشر شده، ارائه درخواست برای پناهندگی در اتحادیه اروپا در سال 2016 به نسبت سال 2015 کاهش داشته اما از سال 2014 بیشتر است چون در آن سال تنها 562 هزار و 700 تن به اتحادیه اروپا درخواست پناهندگی داده بودند.

از تعداد افرادی که سال گذشته میلادی درخواست پناهندگی خودشان را ارائه کردند، 334 هزار و 800 تن اهل سوریه، 183 هزار تن از افغانستان و 127 هزار تن دیگر نیز از عراق بودند.

یورواستات همچنین می گوید، 60 درصد از این درخواست ها برای ورود به آلمان بودند درحالی که میزان درخواستها برای ایتالیا تنها 10 درصد بوده است. تعداد درخواست ها برای پناهندگی در سوئد، فنلند، دنمارک و مجارستان نیز کاهش داشته است.

در گزارش این آژانس همچنین آمده است که حدود یک میلیون از این درخواست های پناهندگی، همچنان در حال بررسی بودند و این بررسی ها تا پایان سال گذشته میلادی صورت گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала