کنگره امریکا هیچ مدرکی دال بر «تبانی» روسیه با تیم ترامپ پیدا نکرده است

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisПрезидент Афганистана Ашраф Гани выступает перед совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне
Президент Афганистана Ашраф Гани выступает перед совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیچ شواهد و مدرکی دال بر « تبانی» روسیه در ستاد پیش از انتخاباتی ریاست جمهوری دونالد ترامپ وجود ندارد.
President Vladimir Putin at Russia Calling! Investment Forum organized by VTB Capital - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: تبلیغات انتخاباتی امریکا مضحک است

به گزارش اسپوتنیک، نماینده کمیته اطلاعات کنگره امریکا، دوین نونس روز یکشنبه 19 مارچ در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز در این خصوص خبر داد. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا شواهدی مبنی بر اینکه تیم ترامپ با روسیه در زمان کمپین انتخاباتی 2016 تماس داشته است وجود دارد، گفت:- "من به شما پاسخ بسیار ساده ای می دهم. براساس بررسی های من تا به امروز صبح هیچ گونه سندی مبنی بر تبانی وجود ندارد".
نونس افزود، کمیته به ریاست وی تحقیقاتی را در این خصوص انجام داده که "آیا روس ها تلاش کرده اند به ترامپ کمک کنند و آیا در این مورد مشاورانشان درگیر بوده اند". 

به تاریخ 20 مارچ گزارش منتشر شد که نونس از تاریخ 7 مارچ تحقیقات خود را در این باره برای نخستین باره آغاز کرده است. در این اعلامیه از همه کسانی که در این باره اطلاعات مفیدی دارند درخواست شده بود تا با آنها همکاری کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала