آخرین جزئیات حادثه درگیری در لندن

© REUTERS / Stefan Wermuthدرگیری مسلحانه در مقابل پارلمان بریتانیا
درگیری مسلحانه در مقابل پارلمان بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مقابل پارلمان بریتانیا یک درگیری مسلحانه صورت گرفته است. به گفته شاهدان عینی، در نتیجه این درگیری 12 نفر زخم برداشته اند.

در حال حاضر کار پارلمان متوقف شده است و پولیس اطراف پارلمان را محاصره کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی Sky News، این حادثه در پل وست مینستر که در نزدیکی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد، رخ داده است.

شبکه تلویزیونی چنین اطلاع می‌دهد- "ظاهراً این حادثه در پل وست مینستر رخ داده است. همه جا توسط پولیس احاطه شده است، و چرخ‌بال پولیس در آسمان محل واقعه پرواز می‌کند".

​به گفته رییس پارلمان، فرد حمله کننده در پل وست مینستر توسط پولیس از پا درآورده شده است.

​یک موتر در پل وست مینستر در لندن، جایی که قبل از این درگیری مسلحانه صورت گرفته بود، دست کم پنج نفر را زیر کرد.

به نوشته روزنامه Evening Standard، شاهدان عینی حادثه در مقابل پارلمان بریتانیا خبر می‌دهند که یک مهاجم با چاقو بالای کارمندان پولیس حمله کرد، که در نتیجه پولیس بالایش فیر کرد.

در حال حاضر از آسیب‌دیدگان اطلاعی در دست نیست. شبکه تلویزیونی Sky News به نقل از شاهدان عینی گزارش داده است که موتر با سرعت بالا با دیوار پارلمان بریتانیا برخورد کرد.

رسانه‌های بریتانیایی به نقل از منابع در پولیس خبر داده اند که حادثه در پل وست مینستر و حادثه مقابل پارلمان بریتانیا باهم مرتبط اند. 

اسکاتلندیارد مرکز پولیس شهر لندن، حادثه مقابل پارلمان بریتانیا در لندن را که در نتیجه آن دوازده نفر زخمی شد، حمله تروریسی خواند.

یکی از قربانیان این حمله تروریستی درگذشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала