پخش مستقیم از تجاوز گروهی به یک دختر خورد سال در فیس بوک

© AP Photo / Michel Spinglerپخش مستقیم از تجاوز گروهی به یک دختر خورد سال در فیس بوک
پخش مستقیم از تجاوز گروهی به یک دختر خورد سال در فیس بوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گروه شش نفره از تجاوز جنسی به یک دختر خورد سال فیلم گرفته و به طور مسقتیم از طریق فیس بوک منتشر کردند.

به گزارش " Associated Press" یک گروه شش نفره از تجاوز جنسی به یک دختر خورد سال فیلم گرفته و به طور مسقتیم از طریق فیس بوک منتشر کردند. مادر این قربانی جنسی روز دوشنبه تاریخ 20 مارچ از این شش تن به اداره پولیس شیکاگو شکایت کرده است. مادر این دختر 15 ساله به پولیس گفته است، دخترش روز یکشنبه ناپدیده شده و مدتی بعدی از نشر مستقیم تجاوز گروهی به دخترش را دریافت کرده است. پولیس شیگاگو پس از یک روز موفق به پیدا کردن این دختر شده و وی را به والدینش سپردند. این منبع به چگونگی پیدا کردن این دختر اشاره نکرده است. با این حال، این دختر با یکی از این متجاوزین آشنا بوده است. پولیس تاکنون نتوانسته است هویت این افراد را شناسایی و آنها را دستگیر کند.
اداره پولیس گفته است، تصویر تجاوز گروهی به این دختر را بیش از 40 کاربر فیس بوک تماشا کرده و به فکر هیچ کدام شان نرسیده که به پولیس اطلاع دهند.
آندریا سائول سخنگوی فیس بوک گفت: در حال حاضر هیچگونه اظهار نظری در مورد این حادثه در فیس بوک ارائه نشده و ما به نشر این گونه جنایات نفرت انگیز اجازه نخواهیم داد. فیلم تجاوز گروه به این دختر خورد سال از شبکه اجتماعی حذف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала