آهنگ یولیه سماعیلووا در یوتیوب یک میلیون بار بازدید داشته است (ویدئو)

© AFP 2023 / JONATHAN NACKSTRANDآهنگ یولیه سماعیلووا در یوتیوب یک میلیون بار بازدید داشته است (ویدئو)
آهنگ یولیه سماعیلووا در یوتیوب یک میلیون بار بازدید داشته است (ویدئو) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدئوی آهنگ «Flame is burning» خانم یولیه سماعیلووا برای "یوروویژن 2017" در یوتیوب بیش از یک میلیون بار بازدید شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی آهنگ «Flame is burning» خانم یولیه سماعیلووا برای "یوروویژن 2017" در یوتیوب بیش از یک میلیون بار تا این لحظه بازدید شده و همینطور از سوی شهروندان دیگر کشور های جهان در حدود 7000 ابراز نظر حمایتی شده است.  

سازمان امنیت اوکراین یولیه سماعیلووا را به دلیل عبور غیر قانونی وی از مرز اوکراین و کریمه در سال 2015 ممنوع الورود کرده است.

اتحادیه پخش اروپا تلاش می کند تا اوضاع را روبراه ساخته و راه حلی پیدا کند، و به روسیه پیشنهاد داده است که مرحله نیمه نهایی "یوروویژن 2017" خانم یولیه سماعیلووا را از روسیه منتشر کند. اما "کانال اول" روسیه این را نپذیرفته و گفته است که  

اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی (EBU) برای حل این مشکل پیش آمده، از روسیه درخواست نموده تا آهنگ یولیه ساعیلووا را در مرحله نیمه نهایی به صورت زنده پخش نماید. اما "کانال اول" روسیه، این درخواست را رد نموده و گفته است که؛ کشور روسیه هیچ یک از قوانین این مسابقه را نقض ننموده است. 

بسیاری از کاربران در بخش نظرات ویدئو آهنگ یولیه ساعیلووا به تمجید از  آهنگ زیبا و قدرت خوانندگی وی  پرداخته اند.

به عقیده کاربران شبکه های اجتماعی یولیه 27 ساله شایستگی حضور در مسابقات "یوروویژن-2017" را دارد. با این وجود، مقامات دولت اوکراین قصد ندارند تا یولیه را از فهرست افراد ممنوع الورود به خاک اکراین خارج نمایند.  

در واقع، هنوز مشخص نیست که آیا "اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی" به دنبال راه حل دیگری است و یا خیر، هنوز سخنی از لغو اجرای آهنگ یولیه ساعیلووا به میان نیامده است.

در حال حاضر آهنگ کشور روسیه، در وب سایت رسمی "یوروویژن-2017" بارگذاری شده است. هم اکنون این آهنگ به لیست ترانه های iTunes نیز افزوده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала