ایندیپندنت طرفداران فوتبال انگیس را حرامزاده خطاب کرد

© AFP 2023 / BORIS HORVATایندیپندنت طرفداران فوتبال انگیس را حرامزاده خطاب کرد
ایندیپندنت طرفداران فوتبال انگیس را حرامزاده خطاب کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت هواداران فوتبال انگلستان را مورد انتقاد قرار داد که برای بازی دوستانه مقابل آلمان به دورتموند آمده بودند.

قبل از بازی، علاقمندان فوتبال انگلیسی در زمان اجرای سرود ملی آلمان، هیاهو و سر و صدا برا انداختند، و همچنان به خواندن یک آهنگ مربوط نیروهای هوایی سلطنتی، زمان جنگ جهانی دوم که هواپیماهای نیروی هوای آلمان را سقوط می دادند، پرداختند.
روزنامه می افزاید که ماجرایی طرفداران فوتبال انگیسی درینجا به پایان نرسید. آلمانی ها که می خواستند با لوکاس پودولسکی، قهرمان جهانی کشور خود که آخرین بازی در قالب تیم ملی فوتبال آلمان بود، خداحافظی کنند، هنگامی که بازیکن میدان ترک میکرد، انگیس ها یک بار دیگر سر و صدا براه انداخته و حرکات زشت و ناپسند انجام دادند.
یان هربرت روزنامه نگار روزنامه احساس درونی خود را با خشم چنین تبارز داد؛ "تنها حرامزاده ها به چنین یک کار دست میزنند، آیا آزادی همین که پدران ما بخاطر آن جان خود را از دست دادند؟ اگر آنها حالا زنده می بودند، در مورد این افراد چه فکر میکردند ".
فدراسیون فوتبال رفتار طرفداران فوتبال انگلستان را نامناسب و بی احترامی ناامید کننده نام گذاشتند و قول دادند که این موضوع را پیگیری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала