استخدام معلم همجنسگرا در کودکستانی در برلین

© Sputnik / Sergey Pivovarovاستخدام معلم همجنسگرا در کودکستانی در برلین
استخدام معلم همجنسگرا در کودکستانی در برلین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از کودکستان های منطقه " Reinickendorf " برلین یک معلم همجنسگرا استخدام کرده و این تصمیم رهبری کودکستان باعث خشم والدین کودکان مسلمان این کودکستان شده است.

به گزارش " Tagesspiegel " یکی از کودکستان های منطقه " Reinickendorf " برلین یک معلم همجنسگرا استخدام کرده و این تصمیم رهبری کودکستان باعث خشم والدین کودکان مسلمان این کودکستان شده است. کرستیان برگر 36 ساله در یکی از کودکستان های منطقه " Reinickendorf " برلین آغاز به کرده که اکثر کودکان آن از خانواد های مسلمان می باشند.

به گفته این روزنامه، این معلم در مصاحبه خود از گرایش جنسی خود صحبت کرده و مدیر این کودکستان بعد از مدتی از گرایش جنسی این معلم به والدین کودکان خبر داده و گفته است که از این به بعد کودکان را معلم زن نه بلکه یک معلم مرد به توالت می برد و مسئول نظافت کودکان می باشد. والدین این کودکان پس از شنیدن این حرف و اطلاعات در مورد همجسنگرایی او داشتند به خشم آمدند.
والدین کودکان این کودکستان در صحن حیات شورش کرده و کودکستان را برای اخراج این معلم و جمع آوری امضا تهدید کردند. آنها معقدند، که این افراد از یک " دنیای دیگری" هستند و آنها برای دنیای ما خطر پنهان محسوب می شوند.

برگر به نوبه خود گفته است، بعضی اوقات همجسنگرایان مجبورند بر لبه تیغ راه بروند. معلم مجبور است از کودکان مواظبت کند و پامسپرس آنها را تبدیل و یا آنها را لخت ببیند، طبعا والدین این کودکان نمی توانند، در مورد جنبه جسنی فکر نکنند.
وی افزود: در کودکستانی که سابق کار می کرده است، نیز با چنین عکس العمل هایی از سوی والدین کودکان برخورد کرده است. برگر می گوید، یکی از مادران که در دوران کودکی اش قربانی تجاوز جنسی شده با دقت به رفتار و کردارم توجه می کند. به گفته او، به این مادر تجاوز شده و او می ترسد که فرزند او نیز قربانی تجاوز جنسی نشود. وی تاکید کرد، این مادر به شدت آسیب دیده است.
با این حال، اکثر والدین کودکان این کودکستان مخالف کار برگر در این کودکستان می باشند و خواهان تبدیلی وی به یک کودکستان دیگر می باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала