همسر فوتباليست چيني خواهان اخراج وي از تيم ملي شد

© Fotolia / steevy84فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر ژيانگ ژهيپن، مدافع تيم ملي فوتبال چين با انتشار نامه‌اي‌ از فدراسيون فوتبال اين کشور و کلوب گوانگژو خواست تا او را اخراج کنند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت یاهو و اتکا به تسنیم، همسر مدافع تیم ملی فوتبال چین دلیل درخواست خود را خیانت همسرش عنوان کرده است. او میگوید: وقتیکه او غریب بود، حمایتش کردم. مادرم او را پسر خوانده از وی مواظبت میکرد، حتی فامیل من به او 150000$ دالر داد تا پیشپرداخت اپارتمان مجلل را بپردازد.

در متن منتشر شده همسر ژیانگ ژهیپن 28 ساله آمده است: ژیانگ در طول 3.5 تا 4 سال زندگی مشترک با ما روابط نامشروع بسیار زیادی داشت و اکنون تلاش میورزد با وجود سال‌های طولانی ارتباط‌ات ما، منرا پیش از مرگم به قبرستان بفرستد.

در ادامه این نامه آمده است: آقای تسا ژنگ هووا، رئیس محترم فدراسیون فوتبال چین، من از شما می‌‌خواهم که ژیانگ ژهیپن را از تیم ملی چین اخراج کنید. آقای ژانگ لی، رئیس محترم کلوب گوانگژو، از شما می‌خواهم که ژیانگ ژهیپن را از این تیم اخراج کنید. می‌خواهم که با وکیل من جهت ارائه قرارداد ژیانگ ژهیپن در محکمه به عنوان یک مدرک همکاری کنید. معتقد هستم که عدالت پیروز خواهد شد.

ژیانگ ژهیپن از سال 2013 میلادی به عضویت تیم ملی فوتبال چین درآمد و 19 بازی نیز انجام داده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала