این بار تیراندازی در نزدیکی ساختمان کانگرس امریکا

© REUTERS / Joshua Robertsاین بار تیراندازی در نزدیکی ساختمان کانگرس امریکا
این بار تیراندازی در نزدیکی ساختمان کانگرس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس آمریکا توانست راننده زن موتری که تلاش داشت خود را به محوطه ساختمان کانگرس این کشور برساند دستگیر کند که در جریان این عملیات تیراندازی نیز صورت گرفت.

طبق گزارش شبکه خبری ان بی سی، هویت راننده یک موتر که تلاش کرد ماموران پولیس مستقر در کانگرس آمریکا را زیر بگیرد، پس از بازداشت مشخص شد، نام او تاله اورت بوده و بیست سال سن دارد.
پولیس مستقر در کانگرس آمریکا صبح روز چهارشنبه زمانی که شاهد حرکت یک موتر مشکوک بود تلاش کرد جلوی آن را بگیرد اما راننده سریعا دور زد به طوریکه نزدیک بود با ماموران پولیس برخورد کند.
در این لحظه موتری که پولیس قصد توقف آن را داشت به موتر دیگر برخورد کرد و صدای تیراندازی هم شنیده شد. پس از این حادثه ساختمان کانگرس آمریکا به محاصره نیروهای امنیتی در آمد و تا زمان دستگیری شخص مورد نظر درهای آن بسته ماند.
خانواده تاله اورت اعلام کرد که وی دچار بیماری روانی بوده و نیاز به کمک دارد.
یکی از بستگان این فرد تاکید کرد که او از افسردگی دوقطبی رنج می برد. خانواده اورت چندی پیش از قاضی دادگاه درخواست کردند که دستور بررسی اورژانسی وضعیت سلامتی‌اش را صادر کند اما قاضی این در خواست آنها را رد کرد.
سخنگوی پولیس کانگرس اعلام کرد: به هنگام وقوع این حادثه پلیس در ابتدا از راننده خواست که موترش را متوقف کند اما وی پس از برخورد با پوسته پولیس ، تلاش کرد که فرار کند اما توسط نیروهای مستقر در محل بازداشت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала