عبدالله به دروازی‌ها: به مشکل تان رسیدگی می‌کنیم

© Photo / ریاست اجرایهعبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با آنکه از چندین سال به‌اینسو میدان هوایی رسمی در این ولسوالی‌ها ساخته شده، اما تا کنون هیچ‌گاهی از این میدان استفاده‌ای صورت نگرفته است

اسپوتنیک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، در دیداری با شماری از باشندگان ولسوالی‌های درواز ولایت بدخشان، از دور افتاده‌ترین ولسوالی‌های افغانستان، وعده داده که به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.
آقای عبدالله می‌افزاید که او برای رفع مشکلات باشندگان دروازها با مقام‌های دولت تاجیکستان نیز گفتگو خواهد کرد.
در همین‌حال، فوزیه کوفی نماینده مردم بدخشان در مجلس نمایندگان و بزرگان ولسوالی‌های درواز ولایت بدخشان، بزرگ‌ترین مشکل مردم این مناطق را نبود شفاخانه و سرک برای انتقال و تداوی بیماران شان عنوان کردند.
به گفته آنان، با آنکه از چندین سال به‌اینسو میدان هوایی رسمی در این ولسوالی‌ها ساخته شده، اما تا کنون هیچ‌گاهی از این میدان استفاده‌ای صورت نگرفته است. آنان هم‌چنین تاکید کرده که کار ساخت و ساز جاده‌ای که این ولسوالی‌ها را به مرکز ولایت وصل می‌کند، تاهنوز تکمیل نشده است.
بزرگان ولسوالی‌های درواز، یگانه راه بدیل برای حل مشکلات و تداوی بیماران شان را کشور تاجیکستان دانسته و از عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور خواسته تا از مقامات تاجیکستانی بخواهد که در قسمت صدور ویزا و انتقال بیماران این مناطق دورافتاده به آن کشور، همکاری نمایند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала