نیمی از ورزشکاران امریکایی به مواد مخدر و یا داروهای هورمونی معتاد هستند

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISنیمی از ورزشکاران امریکایی به مواد مخدر و یا داروهای هورمونی معتاد هستند
نیمی از ورزشکاران امریکایی به مواد مخدر و یا داروهای هورمونی معتاد هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر مبنای اطلاعات منتشر شده از سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA)، نیمی از ورزشکاران امریکایی به مواد مخدر و یا داروهای هورمونی معتاد می باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ولادیمیر اویبا رئیس آژانس پزشکی-زیست شناسی روسیه، بر پایه تجربیات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ استفاده از مواد مخدر با اهداف درمانی، تنها یک بازی دو طرفه است.
ولادیمیر اویبا در ادامه افزود: "شما با چشمانتان شاهد ماجرا هستید: هکرها موفق به هک نمودن سایت سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ شده اند. در نتیجه اطلاعات منتشر شده، اکثریت اعضای تیم های ملی آمریکا نه تنها دوپینگ می کنند، بلکه از داروهای مواد مخدر و هورمونی نیز استفاده می نمایند. این موضوع به معنای سوء استفاده از اختیارات خود می باشد. گویا ما خودمان قوانین را می نویسیم و خودمان قوانین را نقص می نماییم".
خاطر نشان می سازیم، تیم ملی وزنه برداری روسیه از حضور در بازی های المپیک 2016 در ریو دو ژانیرو محروم گردید، زیرا این تیم در مسابقات خانگی نتایج خوبی از خود نشان داده بود. این تیم فراتر از دستاوردهای دیگر مسابقات قهرمانی، جوایز و مدال ها در وزنه برداری خود را نشان داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала