توصیه عبدالله به زنان: تسلیم شرایط نامساعد کاری نشوید

© Photo / ریاست‌ اجراییهتوصیه عبدالله زنان: تسلیم شرایط نامساعد کاری نشوید
توصیه عبدالله زنان: تسلیم شرایط نامساعد کاری نشوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، به زنان کارمند در نهادهای دولتی و غیردولتی توصیه کرده که تسلیم موانع و شرایط نامساعد کاری نشوند.

آقای عبدالله که امروز در مراسم گشایش کنفرانس اقتصادی زنان تجارت پیشه صحبت می‌کرد، افزود که توسعه و تغییر هیچ کشوری بدون نقش و حضور فعال زنان در جامعه ممکن نیست.
این کنفرانس که از سوی دانشگاه امریکایی-افغانستان و مرکز بین‌المللی برای رشد اقتصادی زنان برگزار شده بود، آقای عبدالله در آن گفت که تقویت، نقش و مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف از اولویت‌های حکومت وحدت ملی زیرا به گفته او، بدون حضور و نقش زنان رشد و توسعه در افغانستان امکان پذیر نیست.
رییس اجراییه گفت که حکومت وحدت ملی در برنامه‌‌های انکشافی و میثاق شهروند به گسترش نقش زنان در عرصه‌های مختلف توجه بیشتر کرده و در این زمینه گام‌های عملی نیز برداشته شده است. اما در عین‌حال تاکید کرد که رسیدن به هدف و وضعیت مطلوب، راه طولانی دارد و دست یافتن به آن نیازمند کار سخت و هدف‌مندانه است.
عبدالله عبدالله با اشاره به شرایط نامطلوب کاری برای زنان، گفت که حکومت به فراهم سازی زمینه و ایجاد فضای مصوون و سالم کاری برای زنان در نهادهای دولتی متعهد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала