درخواست مرکل از پناهجویان در مورد انتخاب مناطق در آلمان برای زندگی

© AP Photo / Markus Schreiberدرخواست مرکل از پناهجویان در مورد انتخاب مناطق در آلمان برای زندگی
درخواست مرکل از پناهجویان در مورد انتخاب مناطق در آلمان برای زندگی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از پناهجویان خواست که برای آغاز زندگی در آلمان، مناطق کم جمعیت را نسبت به کلان شهرها ترجیج بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان از پناهجویان خواست که برای آغاز زندگی در آلمان، مناطق کم جمعیت را نسبت به کلان شهرها ترجیج بدهند.
وی تاکید کرد که در محلات پرازدحام فراهم آوری امکانات برای پناهجویان آسان نیست.
صدر اعظم آلمان اظهار امیدواری کرد که تازه واردان باید به قوانین حاکم در آلمان احترام و در خصوص فهم بیشتر از روش زندگی این کشور جدیت به خرج بدهند.
مرکل گفت: ما انتظار داریم آنهای که اینجا می‌آیند قوانین ما را دنبال کنند و در مورد روش زندگی ما اندکی بیشتر کنجکاو باشند.
از سال 2015 به این طرف، آلمان میزبان بیش از یک میلیون پناهجو بوده است و در 2 سال گذشته، آلمان با فشارهای سیاسی و اجتماعی مرتبط با ادغام پناهجویان به همراه بوده است.
صدراعظم آلمان افزود که بسیاری پناهجویان زندگی در شهرهای بزرگ را ترجیح می‌دهند در حالی که زندگی در این مناطق به سادگی میسر نیست.
وی خطاب به پناهجویان گفت: «به همین خاطر من توصیه می‌کنم که در مناطق دور دست اقامت گزینند جایی که در نگاه اول احتمالآ جذاب نباشد به همین خاطر است که ساکنان این مناطق از پناهجویان بهتر مراقبت و در زمینه ادغام آنها نیز همکاری خوهند نمود.
دویچه‌وله نوشت: مرکل از تازه واردان همچنان خواست که آنها باید همه ارزش‌های این کشور چون تحمل، آزادی دین و آزادی بیان را پذیرفته و دید باز داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала