کرملین با اتهامات پولند به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه در مورد طیاره Tu-154 موافق نیست

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین با اتهامات پولند به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه در مورد طیاره Tu-154 موافق نیست
کرملین با اتهامات پولند به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه در مورد طیاره Tu-154 موافق نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرملین اتهامات پولند را به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه در مورد حادثه هوایی سمالنسک موافق نیست.

به گزارش منابع خبری، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت، کرملین اتهامات پولند را به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه در مورد حادثه هوایی سمالنسک موافق نیست. روسیه به تحقیقات خود در این زمینه ادامه می دهد.
لوی حارنوالی پولند به آدرس اداره کنترول ترافیک هوایی روسیه و شخص سوم به خاطر حادثه عمدی طیاره تو-154 لیح کاچینسک رئیس جمهور پیشین این کشور در سمالنسک، اتهاماتی را صادر کرد.
پسکوف در این باره گفت، موضع ما واضح است. کارشناسان ارگانهای ما در این مورد کار می کنند. این تراژدی و این حادثه به صورت جدی تحقیق و مطالعه شده، البته موافقت با این نتیجه گیری از تصور دور است. تحقیقات باید ادامه داشته باشد.
طیاره تو — 154 رئیس جمهور پیشین پولند در سال 2010 دچار حادثه شد و در زمان نشست در میدان هوایی سمالنسک شمالی سقوط کرد. سرنشینان این طیاره 96 تن بودند که 88 تن آنها مسافر و 8 تن دیگر خدمه بودند. طیاره برای گرامیداشت از یادبود قربانیان شهروندان پولند در جنگ جهانی دوم پرواز می کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала