در هنگام حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ سه مسافر داخل تونل پرت شدند

© Photo / VK account of RTA and Emergency / Saint Petersburgدر هنگام حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ سه مسافر داخل تونل پرت شدند
در هنگام حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ سه مسافر داخل تونل پرت شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موج این انفجار در حدی بوده که نه تنها دروازه واگن را از جا کند که سه نفر از مسافرین را نیز از واگن این قطار به بیرون یعنی داخل تونل پرت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته تحقیقاتی دریافتند که موج این انفجار در حدی بوده که نه تنها دروازه واگن را از جا کند که سه نفر از مسافرین را نیز از واگن این قطار به بیرون یعنی داخل تونل پرت کرده است که بر اثر پرت شدن صدمه بزرگی وارد شده مثل اینکه قطار از روی آنها گذشته باشد و بقایای اجساد قربانیان را تا فاصله 500 متری پیدا کرده اند.

روز 5 آوریل اطلاع حاصل شد که در خانه اکبرجان جلیلوف، عامل احتمالی انفجار بازرسی صورت گرفته است. دوربین های مدار بسته لحظه خروج وی از خانه با ساک و کوله پشتی را به ثبت رسانده اند. همسایگان می گویند تمام اعضای خانواده وی در آستانه پخش خبر انفجار ناپدید شده اند.

روز دوشنبه 3 آوریل ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت مسکو انفجاری در یکی از واگن های متروی سن پترزبورگ رخ داد. در این حادثه 14 نفر کشته و بیش از 60 دیگر زخمی شدند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала