در نایجریا یک سگ فداکار مانع حمله انتحاری شد

© Fotolia / Alona Rjabcevaدر نایجریا یک سگ فداکار مانع حمله انتحاری شد
در نایجریا یک سگ فداکار مانع حمله انتحاری شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های نایجریا می‌گویند، سگی در یک مهمانی عروسی در نیجریه پس از درگیر شدن با یک عامل انتحاری قبل از آن که او بتواند خودش را به محل مهمانی برساند باعث منفجر شدن بمب همراه وی و نجات جان افراد حاضر در این مهمانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، فداکاری این سگ باعث نجات جان شرکت کنندگان در این مهمانی شد اما خود سگ و عامل انتحاری کشته شدند.
یک شاهد عینی به نام بابا احمد، ساکن قریه بلبلو، جایی که این حادثه در آن رخ داد واقع در نزدیکی شهر مایدوگوری در شمال شرق نایجریا گفت: "مهمانان بسیار از این که این سگ با فداکاری جان آنها را نجات داد شکرگذار هستند".
او گفت که این عامل انتحاری یک دختر نوجوان بوده و در ابتدا در حاشیه مراسم عروسی در این قریه که اکثر ساکنان در آن شرکت کرده بودند ایستاده بود که ناگهان سگ به سمت او شروع به جفیدن کرد و به او حمله‌ور شد.
ویکتور ایسوکو، سخنگوی پولیس نایجریا امروز (چهارشنبه) تایید کرد که در جریان این اتفاق، یک سگ با مداخله خود جان حاضران در مهمانی عروسی را نجات داده است.
حملات انتحاری در نایجریا معمولا از جانب گروه تروریستی بوکوحرام انجام می‌شوند و اگر چه یک نیروی چند ملیتی در نیجریه افراط گران بوکوحرام را از شهرها و قریه جات بزرگ در شمال شرق نیجریه خارج کرده اما عوامل این گروه رو به حملات تروریستی و انتحاری علیه اهداف نرم و غیرنظامیان آورده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала