تخریب دو عراده رنجر و هاموی در حملات هواپیمای بدون سرنشین

© AP Photo / Rahmat GulAfghan policemen stand alert in front of the new parliament building after a rocket attack in Kabul, Afghanistan (File)
Afghan policemen stand alert in front of the new parliament building after a rocket attack in Kabul, Afghanistan (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: مقام‌های محلی در شمال شرق افغانستان می‌گویند که در نتیجه حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین در ولایت کندز، ده تن از افراد طالبان کشته و زخمی و هم‌چنین دو عراده رنجر و هاموی مربوط به طالبان تخریب شده‌اند.

شیرعزیز کامه‌وال فرمانده عمومی پولیس در زون شمال شرق افغانستان، می‌گوید که این حمله هوایی در ولسوالی دشت‌ارچی بالای یکی از قرارگاه‌های طالبان صورت گرفته است.
به گفته شیرعزیز کامه‌وال، در این حملات شش تن از افراد طالبان به شمول مولوی وحدت از فرماندهان محلی این گروه کشته و چهار تن دیگر شان زخمی شده‌اند. در این حملات یک عراده موتر زرهی هاموی و یک عراده رنجر نیز تخریب شده‌اند.
وسایط نظامی تخریب شده مربوط به نیروهای امنیتی بوده که احتمالا قبلا توسط طالبان گرفته شده است. نیروهای امنیتی بارها مجبور شده تا وسایط نظامی را که بدست طالبان افتاده هدف حمله هوایی قرار داده و تخریب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала