پوتین و ترامپ – "دو دوست جدا ناپذیرند" (ویدیو)

© REUTERS / Stevo Vasiljevicسفارت روسیه در لندن اخبار منتشره در خصوص دیدار پوتین و ترامپ را سخنانی پوچ توصیف کرد
سفارت روسیه در لندن اخبار منتشره در خصوص دیدار پوتین و ترامپ را سخنانی پوچ توصیف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به عقیده مکسین واترز، عضو مجلس نمایندگان امریکا از سوی حزب دموکرات آمریکا، حملات راکتی امریکا به سوریه به امر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، با هدف منحرف کردن توجه اذهان عمومی از لغو تحریمات علیه روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اظهارات مکسین واترز با منبع خبری هافینگتون پست، تنش های بین مسکو و واشنگتن بر سر سوریه — تنها یک "نمایش تیاتر" است

به عقیده مکسین واترز، ترامپ و ولادیمیر پوتین  - " دو دوست جدایی ناپذیرند". به عقيده اين مقام امريکايي، اقدامات اخیر، با هدف ایجاد "تنش ساختگی" به خاطر لغو تحریمات می باشد. لغو تحریم هایی که مانع خرید تجهیزات روسی برای اکتشاف نفت در آبهای عمیق و تولید نفت در قطب شمال است.

این عضو کنگرس امریکا، پیش از این نیز در سخنان خود، اظهارات مشابه ای به شوخی بیان نموده است. به طور مثال به عقیده وی، دونالد ترامپ آماده "پرش در آغوش رئیس جمهور روسیه است، در حالی که همچنان به کوریائی شمالی حمله می کند".

 پس از اظهارات فوق، کمدین معروف روسیه "ووان و  لکسوس" در یک شوخی تلیفونی این موضوع را به تمسخر گرفتند. در این صحنه کمدی، نخست وزیر اوکراین ولادیمیر گرویسمن با تماس با واترز در خصوص"مداخله" روسیه در امور داخلی "کشور" با وی صحبت نمود. سپس این عضو کنگرس به طور جدی، به شوخی آنها پاسخ داد و وعده بررسی اوضاع را می دهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала