تشدید مجازات تخلف در مسابقات جهانی فوتبال 2018

© AP Photo / Frank AugsteinБританские болельщики во время товарищеского футбольного матча между Германией и Англией в Дортмунде
Британские болельщики во время товарищеского футбольного матча между Германией и Англией в Дортмунде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه فرمان تشدید مسوولیت طرفدارن تیم ها و تماشاچیان در جریان مسابقات را امضا نمود که به اساس آن اخلالگر از تماشای مسابقات محروم میگردد.

 برعلاوه، طبق این فرمان مجازات تخلف از مقرات طرز رفتار مشوقین و تماشاچیان در استدیون ها نیز تشدید میابد و امکان قیودات سفر به روسیه برای طرفدارن تیم های خارجی نیز مد نظر گرفته شده است.

بطور مثال، جریمه تخلف از رژیم منع بازدید از محلات برگزاری مسابقات سپورتی از 320 تا 800 دالر و یا بازداشت تا 15 روز افزایش یافته است.

برعلاوه تماشاچیان نیز در صورت نقض مقررات به مسوولیت جزائی کشانیده می شوند که میتوان از تخلفات که با عث توقف و یا قطع فوتبال میگردد، نام گرفت.  

آنعده خارجی ها و یا اشخاص بدون تابعیت که مرتکب نقض آشکارا مقررات میگردند، به 320 دالر مجازات نقدی محکوم میشوند.  برعلاوه امکان آن وجود دارد که اخلالگر خارجی از روسیه اخراج و یا برای 15 روز بازداشت با خروج حتمی از کشور مجازات گردد.

تکرار تخلف با عث مجازت نسبتاً سنگین میگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала