امریکا میخواهد تا داعش دیر الزور را تحت تصرف خود قرار دهد

© Sputnik / Sergey Mamontovامریکا میخواهد تا داعش دیر الزور را تحت تصرف خود قرار دهد
امریکا میخواهد تا داعش دیر الزور را تحت تصرف خود قرار دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشر اسد ریس جمهور سوریه در مصاحبه با ریا نووستی اعلام کرد، امریکا تروریستان داعشی را که از موصل عراق رانده شده اند، برای تضعیف ارتش سوریه به دیر الزور سوریه اجازه ورود میدهند.

به گزارش سپوتنیک ،بشار اسد گفت،واشنگتن میخواهد،که شبه نظامیان داعش این منطقه مسکونی سوریه را تصرف کنند. او اشاره کرد «هیچ کس تعداددقیق شبه نظامیان "دولت اسلامی" را که به سوریه ورود میشوند نمیداند چونکه مرز باز است، و در حال حاضر هیچ تاسیسات مرزی ارتش سوریه،پولیس و دولت  وجود ندارد».با این حال  با توجه به برآورد ها،بر اساس  اطلاعات دریافت شده از ساکنان این مناطق و به گفته اسد«ده ها هزار  شبه نظامیان "دولت اسلامی به سوریه وردود میشوند.»

ریس جمهور سوریه گفت«ایالات متحده امریکا به "دولت اسلامی" در موصل حمله میکند ،آنها بر ضد داعش هستند،اما در حین زمان از آنها حمایت میکنند و برای آنها اجازه میدهند تا ازمرز عبور کنند- از عراق به سوریه. این به این معنی است که آنها داعش را برای داخل شدن به دایرالزور و برای تضعیف ارتش سوریه که دیرالزور را محافظت میکنند کمک میشوند.آنها خواستند که دیرالزور به دست  داعش سقوط کند،و سپس آنها نقش دیگری را چون مورد جرابلس،کوبانی،و مناطق دیگر بازی کنند، وقتیکه آنها با داعش مذاکرات انجام میدهند که آنها دیرالزور را تخلیه کنند تا دست نشان ها و عروسک های خود را  ارسال کنند تا به آنها حمله کنند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала