ملکه زیبایی صورتش را پس از تیزاب پاشیدن نشان داد

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaملکه زیبایی صورتش را پس از تیزاب پاشیدن نشان داد
ملکه زیبایی صورتش را پس از تیزاب پاشیدن نشان داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشتراک کننده رقابت "ملکه زیبایی ایتالیا"، پس از آنکه معشوق وی به صورتش تیزاب پاشید، زخم های صورتش را در یک برنامه مشهور تلویزیونی در ایتالیا نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، معشوق جسیکا نوتارو، اشتراک کننده 27 ساله رقابت "ملکه زیبایی ایتالیا"، به دلیل اینکه جسیکا او را رها کرد ، به صورت این ملکه زیبایی تیزاب پاشیده بود. این دختر در برنامه تلویزیونی Maurizio Costanzo Show حاضر شد، در آغاز برنامه نوتارو صورتش را با دستمال پنهان کرده بود، اما در جریان برنامه صورت آسیب دیده اش را پس از پاشیدن تیزاب به بینندگان نشان داد.

نوتارو در سال 2007 فینالیست رقابت "ملکه زیبایی ایتالیا" بود و در سالهای اخیر تلاش داشت تا در برنامه‌ها تلویزیونی کار کند و یک آواز خوان باشد.

پس از حمله بالای این ملکه زیبایی در ماه جنوری سال 2017، نوتارو دو ماه در شفاخانه به شکل انفرادی بستر بود، و تنها از عقب شیشه می‌توانست با نزدیکانش صحبت کند. در حال حاضر او بطور منظم از ادویه جات مسکن و مراهم ضد اشعه آفتاب استفاده می‌کند. اجرای عملیات جراحی پلاستیکی حد اقل تا یک سال دیگر الی التیام زخم‌های صورتش ممکن نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала