در سال 2016 پوتین منحیث لیدر در مبارزه با تروریزم رادیکال جهانی عرض اندام نمود

© Sputnik / Sergey GuneevПрезидент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سال 2017 روسیه در تلاش است تا از افساید سیاسی برآید و به ابرقدرت جهانی در حل مناذعات بین المللی مبدل گردد

 



موفقیت های بدست آمده در حلب سوریه در استراتیژی سیاست روسیه درسال 2016 شمرده میشد که در واقع برتریت خود را در مقایسه به عملیات امریکا در موصل عراق ثابت نمود. روسیه موفق شد که رژیم اسد را به پاه استاده نماید ، رژیم ایکه از سال 1970 تا به حال متحد روسیه در شرق نزدیک شمرده میشود. به یقین همه مذاکرات برای حل اوضاع در سوریه در سال 2017 به اساس سناریوی مسکو پیش خواهد رفت. حال نه تنها ایران به متحد مطمین وی در سوریه مبدل گردید ، بلکه رقیب اساسی وی- ترکیه نیز مجبور شد موقف خود را با روسیه و ایران نزدیک سازد و بدین ترتیب کشور های خلیج فارس مجبورآ موقف دفاعی را به خود گرفتند، چون ایشان متهم به حمایت از رادیکالیزم اسلامی شناخته میشوند.
بلاخره روسیه نیرو های تسلیحاتی خود را در خشکه بحر و هوا گسترش داد. پایگاه نظامی بحری روسیه در تر طوس سوریه مستحکم گردید، در خومیمی پایگاه نظامی هوایی روسیه نیز جابجا گردید و بزرگترین کشتی طیاره بردار روسیه "ادمیرال کوزنیسوف" در ابحار شرق میانه حضور یافت. در سال 2016 روسیه توانست منحیث ابرقدرت کلیدی در صحنه تیاترجنگ شرق نزدیک مبدل گردد. حضور نظامی خود را به شکل بی مانند تقویت بخشد که غرب نمی تواند از این واقعیت انکار نماید. مسکو مصمم است تا شرق نزدیک را تحت پوشش خود قرار دهد.
از سال 2014 تا به حال پوتین همواره از سیاست های غیر موثر غرب سخن گفته. و بعد از گذشت دو سال بلاخره روسیه ثابت نمود که یگانه کشوریست که با تروریزم عملآ در مبارزه موثر قرار دارد که البته سیستم تبلیغاتی روسیه هم در عرصه کار های زیادی را انجام داد.
اروپایی ها خوب می دانند که در سال 2017 امکانات زیادی برروی روسیه باز میگردد: بلند رفتن نفت، تغییر نظر جامعه غرب در مورد تحریمات کشور هایشان علیه روسیه، تغییر قدرت در امریکا، فرانسه و المان و همچنان موفقیت های نظامی در سوریه.
همه موفقیت های روسیه دلایل خود را دارد، روسیه همواره ازسیاست باز و همکاری های مشترک به اروپا و جهان برخورد نموده و منافع خود را در تشنجات با کشور نه ، بلکه در تشریک مساعی می بیند و واقعا با پتانسیل عظیم طبعی، علمی ، فنی و جغرافیوی که روسیه دارد، نمی توان این همه ضرفیت های این کشور را نادیده گرفت.
دوستی وهمکاری با روسیه به منافع تمامی جهان است ، درهای روسیه برروی هم کشور ها بازاست.
تبصره مکمل را در ذیل کلیک کنید و بشنوید:

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала