چرا هنوز هم تحریم ها فقط علیه روسیه است؟

© Photo / Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوروف: اگر همه ملزم به انجام توافق نامه مینسک هستند، چرا تحریم ها فقط علیه روسیه است؟

روز دوشنبه سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کیف از ایجاد ارتباط با جمهوری های خودمختار دانتسک و لوگانسک توافق نامه مینسک را نقض می کند اما تحریمات شکل گرفته از طرف اتحادیه اروپا تنها علیه روسیه است.

وزیر امور خارجه روسیه در پایان دیدار خود با فردریکا موگرینی به خبرنگاران گفت: ما به نوبه خود تلاش می کنیم که تعهدات خود را در چارچوب مذاکرات مینسک انجام دهیم. گرچه این این مساله درج توافق نامه مینسک میباشد، اما متاسفانه کیف از گفتگوی مستقیم با جمهوری های خودمختار دانتسک و لوگانسک خودداری می کند.

اگر موضع اتحادیه اروپا بر آن است که تمام طرفین موظف به انجام مسئولیت های خود هستند، سوالی که بوجود می آید این است که چرا تحریم ها فقط علیه روسیه وضع می شوند؟

لاوروف افزود: خرابکاری های سران کیف که در تضاد با کلیت توافق نامه مینسک است نیازبه واکنش کسانی دارد که از این حکومت حمایت می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала