کلاه سفید ها در سوریه تروریست ها را حمایت می کنند

© AFP 2023 / Msallam Abdalbasetکلاه سفید ها در سوریه تروریست ها را حمایت می کنند
کلاه سفید ها در سوریه تروریست ها را حمایت می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت که، سازمان "کلاه سفید ها" در سوریه، با هویت جعلی تحت نام "سازمان غیر دولتی کمک های بشردوستانه"، درحقیقت، آثار جنایات تروریست ها را پنهان می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، زاخارووا گفت که، کلاه سفید ها نه تنها در سرزمین های تحت کنترول "جبهه- النصره" و "دولت اسلامی"، خود را راحت احساس میکنند، بلکه آشکارا با آنها ابراز همدردی کرده و همچنان آنها را حمایت مالی و اطلاعاتی می کنند.
زاخاروف اشاره کرد که یک ویدیویی در دسترس قرار دارد که در اول ترورست ها، سربازان سوریه را مورد تمسخر قرار داده و سپس آنها را اعدام میکنند. این عمل را آنها در پیش چشم "کلاه سفید ها" انجام میدهند. شاهدان عینی حکایت میکنند که در مواردی که غارت و یا زود و خورد صورت میگیرد، انها صحنه سازی کرده و جنگجویان را بنام مردم غیر نظام جلوه داده و تحت درمان قرار میدهند. زاخارووا اضافه کرد که، تمام این حقایق را رسانه های غربی نادیده میگرند.
وی بطور خاص از واقعه خان شیخون یاد آوری کرد که با استفاده از شواهد ساخته گی "کلاه سفید ها"، امریکا پایگاه هوایی نیروهای مسلح سوریه را در الشعیرات به تاریخ 7 اپریل مورد حمله قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала