سیستم دفاع راکتی آمریکا امکان "حمله اتمی به روسیه" را میسر میسازد

© AFP 2023 / Wojtek Radwanskiسیستم دفاع راکتی آمریکا امکان "حمله اتمی به روسیه" را میسر میسازد
سیستم دفاع راکتی آمریکا امکان حمله اتمی به روسیه را میسر میسازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون عملیات‌های ستاد کل ارتش روسیه گفت، ایالات متحده به دنبال سلطه استراتژیک جهانی از طریق توسعه سیستم‌های راکتی ضد بالستیک است که قادر باشد یک حمله ناگهانی برای خلع سلاح روسیه و چین انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ویکتور پوزنیخیر، معاون عملیات‌های ستاد کل ارتش روسیه چهارشنبه در کنفرانسی خبری گفت: هر هدفی در هر جای جهان تنها یک ساعت از زمان تصمیم‌گیری حمله تا زمان حمله فاصله دارد. این اقدام با استقرار دستگاه پرتاب راکتی در اروپا و روی ناوگان دریایی در سراسر جهان میسر می‌شود.
این جنرال روس در ادامه توضیح داد: حضور پایگاه‌های دفاع راکتی آمریکا در اروپا، کشتی جنگی دفاع راکتی در دریاها و اقیانوس‌ها و در نزدیکی روسیه شرایط یک حمله مخفیانه قدرتمند و یک حمله هسته‌ای ناگهانی علیه فدراسیون روسیه را فراهم میکند.
آمریکا ادعا داذد برنامه‌های دفاع راکتی‌اش با هدف مقابله با تهدیدات کشورهای متخاصم است، اما معاون عملیات‌های ستاد کل ارتش روسیه بر پایه نتایج شبیه‌سازی کامپیوتری می‌گوید که نتایج آن تایید می‌کند که تجهیزات آمریکا دقیقا علیه روسیه و چین است.
به گفته معاون اول ادارۀ اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، سیستم‌های هشدار حمله راکتی آمریکا، تمام پرتابه‌های راکت‌های بالستیک روسیه را که می‌توانند به سمت آمریکا شلیک کنند، پوشش می‌دهند.

ایسنا

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала