لوپن از مواضع افراطی خود عقب نشینی کرد

© Sputnik / Kristina Afanasyevaلوپن از مواضع افراطی خود عقب نشینی کرد
لوپن از مواضع افراطی خود عقب نشینی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاندید راست افراطی فرانسه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در عقب‌نشینی از موضع خود در قبال خروج از اتحادیه اروپا گفت که فرگزیت یک اولویت برای وی به شمار نمی‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس 24 گزارش داد مارین لوپن که به دور دوم انتخابات راه یافته از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرده است. وی دیگر خواستار خروج فرانسه از اتحادیه اروپا نیست. بلکه خواهان آن است که از پول واحد اروپا تنها در معاملات خارج از فرانسه استفاده شود. وی همواره مدعی است که موافق پول واحد نیست و از همین رو یورو می‌تواند به عنوان پول مشترک شناخته شود نه پول واحد مردم فرانسه.

وی در گفتگو با روزنامه لو پاریزین با مرده خواندن واحد یورو بر استفاده فرانسه از یک واحد پول ملی تاکید کرد و گفت: یورو در آینده دیگر در خریدهای روزمره نقشی نخواهد داشت، بلکه تنها شرکت های بزرگ هستند که از آن در تجارت بین الملل استفاده خواهند کرد. "

این یک چرخش 180 درجه‌ای در مواضع لوپن به شمار می‌رود. او در آستانه رقابت‌های انتخاباتی وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات در مدت 6 ماه همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا را در این کشور برگزار خواهد کرد. کارشناسان معتقدند که این تغییر راهبرد از سوی لوپن با هدف جذب آرای افرادی صورت گرفته که مخالف خروج از اتحادیه اروپا هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала