امید با آمدن حکمتیار شر ای دیگری دامن گیر ملت مظلوم ما نگردد و وی هم در فضای صلح و آشتی در کشور خود اقامت نماید

© svoboda.orgد کابل اسلامي درناوی: حکمتیار لوی سیاست ته رابلل کیږي
د کابل اسلامي درناوی: حکمتیار لوی سیاست ته رابلل کیږي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است حکمتیار به‌ کابل تشریف بیاورد

 
به قول سخنگویان حزب اسلامی کمیته استقبال از رهبر اسلامی تمام آمادگی‌ها را برای حضور حکمتیار به‌ کابل روی دست گرفته‌ اند.
نادر افغان در مورد یادآور شد که آنان امیدوار اند که براساس برنامه از قبل تنظیم شده رهبر حزب اسلامی مورد استقبال شهروندان کابل قرار گیرد.که من شخصا بسیار شک دارم!
اینکه حکمتیار به وطن بر می گردد و به پروسه صلح می پیوندد، من شخصآ حرفی ندارم، اما امید که شرایط قبلآ امضا شده را ، که رکن اساسی آن قبول و رعایت قانون اساسی کشور است ، مراعات نماید. قبل از ورود وی به کشور چنین قیاس می گردید که این رهبر حزب اسلامی بسیار شکسته نفس، سنگین و برده بار به کشور آبایی خود قدم خواهد گذاشت و بسیار سنجیده سخن خواهد گفت. اما اولین صحبت وی در جمع از هواخواهان و منصوبین دولتی کشور در شهر زیبای جلال آباد مورد واکنش رسانه ها قرار گرفت. گفته میشود که رهبر حزب اسلامی در این اجتماع مردمی در ننگرهار، با لعنت فرستادن به رسانه‌ها، آنان را متهم ونموده و رسانه ها را انگیزه به نفع تروریسم دانسته. البته خود را حال دیگر  جز تروریسم نمی داند!

برای بحث بیشتر از محترم بشیر بیژن ژونالیست شناخته شده و معاون نهاد خدمت گذاران کابل دعوت نمودیم. در ذیل کلیک کنید و بشنوید:

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала