توضیحات وزارت دفاع روسیه درمورد پروازهای توپولف 95 و سوخو35 در سواحل آلاسکا

© Sputnik / Anton Denisovتوضیحات وزارت دفاع روسیه درمورد پروازهای توپولف 95 و سوخو35 در سواحل آلاسکا
توضیحات وزارت دفاع روسیه درمورد پروازهای توپولف 95 و سوخو35 در سواحل آلاسکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که هواپیماهای موشک انداز استراتژیک توپولف 95 ام اس به همراه جنگنده های چند منظوره سوخو35 اس، روز پنچ شنبه پرواز برنامه ریزی شده ای در نزدیکی سواحل آلاسکا انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که هواپیماهای موشک انداز استراتژیک توپولف 95 ام اس به همراه جنگنده های چند منظوره سوخو35 اس، روز پنچ شنبه پرواز برنامه ریزی شده ای در نزدیکی سواحل آلاسکا انجام دادند.

در اطلاعیه سایت وزارت دفاع روسیه آمده است که:" خلبانان سوخو35 اس در جریان پروازهای آموزشی ـ تمرینی خود ، حرکات پیچیده ی خلبانی ، پرواز در مسیر مقرر و پرواز در ارتفاعات بسیار پائین و ارتفاعات بسیار بالا را انجام دادند ".

طوری که پیشتر شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با استناد به منابع نظامی رسمی خبر داده بود که هواپیما های امریکایی برای رهگیری هواپیماهای توپولف 95 و سوخو35 به آسمان بلند شدند و این درحالی بود که هواپیما های روسی مسلح نبوده و در حریم هوایی بین المللی قرار داشتند.

 در فرماندهی پدافند هوایی ـ فضایی امریکای شمالی (NORAD) به خبرگزاری ریانووستی اعلام کردند که پرواز هواپیما های روسی حرفه ای و بی خطر بوده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала