لاوروف: مسکو در بحث اروپا در باره روسیه دخالت نمی کند

© Sputnik / Sergey PyatakovЗаместитель председателя Европейской комиссии Федерика Могерини и глава МИД РФ Сергей Лавров в Москве
Заместитель председателя Европейской комиссии Федерика Могерини и глава МИД РФ Сергей Лавров в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «میر» گفت، مسکو نمی خواهد در بحث داخلی اتحادیه اروپا در باره روسیه دخالت کند.
لاوروف: اتحادیه اروپا از روش های نا مناسب سیاسی در روابط شان با روسیه استفاده می کنند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: اتحادیه اروپا از روش نا مناسب سیاسی در روابط شان با روسیه استفاده می کنند

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در نشستی با فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و سیاست امنیتی اروپا در مسکو گفت: مسکو نمی خواهد در بحث داخلی اتحادیه اروپا در باره روسیه دخالت کند.

به گفته ای وی، برخی از غربی ها «رویکرد سیاسی» با روسیه را نسبت به منافع اقتصادی کشورهای خود و منافع شهروندان خود قرار می دهند.

لاوروف گفت:- "در اتحادیه اروپا هستند کشورهای که خواهان عادی سازی با روسیه و مخالف عادی سازی پیوندها با روسیه می باشند، ما تاکید می کنیم، که نمی خواهیم در بحث های داخلی اتحادیه اروپا دخالت کنیم. این موضوع داخلی اتحادیه اروپا است و ما می بینیم که چگونه در واقع اتحادیه اروپا در حال توسعه است".

 

وزیر گفت: مخالف روسیه در اتحادیه اروپا اقلیتی تهاجمی است و در حال حاضر این روند کلی به طور غیر طبیعی در حال از بین رفتن است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала