جان محمد مرسی در خطر است

© AFP 2023 / STRجان محمد مرسی در خطر است
جان محمد مرسی در خطر است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعال سیاسی و مخالف دولت مصر گفت: زندگی رئیس جمهوری مصر در خطر است و برای اطمینان از سلامتی وی نیاز شدیدی به کمیته طبی بین المللی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، " آیات عرابی " ، در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: امکان دارد روزانه در غذای وی مقدار کمی سم ریخته باشند تا به تدریج اثر کند یا برخی داروهای مورد نیاز وی را نداده یا داروهایی که مدت آن منقضی شده را به وی داده باشند یا دهها روش دیگر برای از بین بردن رئیس جمهوری سابق به کار برده باشند.
وی افزود: در همه کودتاها رئیس جمهوری منتخب را از بین می برند.
وی خاطرنشان کرد: در کشور شیلی "سالوادور آلنده " رئیس جمهوری را کشتند، در مصر نیز محمد مرسی رئیس جمهوری این کشور را دزدیدند به این امید که مردم از بازگشت وی قطع امید کنند و از آن جایی که موضع مسئولان قانونی نسبت به مرسی تغییر نکرده، انتظار می رود ارتش وی را به گونه ای که کسی تردید نکند و شاید مدت دار که هم اکنون 4 سال گذشت از بین ببرد.
وی افزود:همه مردم باید به هوش باشند مساله جدی است به ویژه که ارتش برای انتخابات نظامی مسخره سال 2018 در حال برنامه ریزی است ،حفظ زندگی رئیس جمهوری مسئولیت همه ماست.
وی در یک پست دیگری ازتمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه خواست برای تعیین کمیته نظارت پزشکی جهت اطمینان بر سلامت محمد مرسی هرچه سریعتر نزد هیات های بین المللی مداخله کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала