مرکل: همه پرسی در باره مجازات اعدام در ترکیه نباید در آلمان برگزار شود

© REUTERS / Kayhan OzerTurkish President Tayyip Erdogan (R) meets with German Chancellor Angela Merkel during the World Humanitarian Summit in Istanbul, Turkey, May 23, 2016.
Turkish President Tayyip Erdogan (R) meets with German Chancellor Angela Merkel during the World Humanitarian Summit in Istanbul, Turkey, May 23, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اعلام کرد، دولت کشورش اجازه شرکت ترکیه‌ای های ساکن آلمان در همه پرسی بر سر احیاء مجازات اعدام در ترکیه را نخواهد داد.
انگلا مرکل صدراعظم آلمان - اسپوتنیک افغانستان
انگلا مرکل: ناتو باید چگونه با روسیه صحبت کند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا به استناد از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان امروز سه شنبه در مصاحبه‌ای به تایید آنچه که سخنگویش چند روز پیش در این ارتباط بیان کرد پرداخته و گفت: آلمان به کنسولگری ها و سفارت ترکیه در این کشور اجازه نخواهد داد که تبدیل به حوزه رای‌گیری برای همه پرسی احیا مجازات اعدام در ترکیه در حالی که در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا این مجازات ممنوع است شوند.

مرکل اظهار داشت: از نظر من این هم است که بگوییم ما نمی توانیم اجازه دهیم در خاک کشور آلمان موضوعی نظیر مجازات اعدام که ما شدیدا آن را رد می‌کنیم مورد بحث قرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала