جمیز کامی گزارش مبنی بر اخراجش را باور نکرد

© AP Photo / J. Scott Applewhiteرئیس اف بی آی خبر برکناری اش را باور نکرد
رئیس اف بی آی خبر برکناری اش را باور نکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمز کامی گزارش های مبنی بر برکناری اش از سمت از ریاست " آف بی آی" را باور نکرد. به گفته این منبع، رئیس جمهور ایالات متحده خبر برکناری کامی رئیس پولیس " اف بی آی" را در طول سخنرانی اش در مقابل افسران در لس آنجلس اظهار داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویارک تایمز، جیمز کامی گزارش های مبنی بر برکناری اش از سمت از ریاست " آف بی آی" را باور نکرد. به گفته این منبع، رئیس جمهور ایالات متحده خبر برکناری کامی رئیس پولیس " اف بی آی" را در طول سخنرانی اش در مقابل افسران در لس آنجلس اظهار داشت.
این منبع می افزاید، کومی بعد از آنکه خبرهای عاجل در مورد برکناری اش را دید خندید و گفته است این "یک شوخی جالبی است.
متعاقبا اطلاعیه مربوط به اخراج وی به دفتر مرکزی اف بی آی در واشنگتن فرستاده شد.
پیشتر رسانه ها اطلاع داده بودند که کومی نمی تواند به خاطر اخراجش با طیاره کاری از لس آنجلس به واشنگتن بازگردد.
روز سه شنبه نهم ماه می ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، جیمز کومی رئیس اف بی آی را اخراج کرد. رئیس جمهور، کومی را برای ریاست این سازمان نالایق خواند.
جیمز کومی هفته گذشته با حضور در کمیته قضایی مجلس سنا به پرسش‌ها درخصوص مسائل مختلفی از جمله دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و موضوع تحقیقات از پرونده ایمیل هیلاری کلینتون پرداخت.
کومی از تصمیم سال گذشته خود برای اعلام انجام تحقیقات مجدد از پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون، کاندید حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، دفاع کرد و گفته بود، چنانچه انجام این تحقیقات را به اطلاع عموم نمی‌رساند مرتکب «پنهانکاری» می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала