سوریه میتواند ملیاردها دالر جبران خساره بخواهد

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyВстреча президента Сирии Башара Асада с делегацией российских парламентариев
Встреча президента Сирии Башара Асада с делегацией российских парламентариев - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسد، سوریه حق تقاضأ جبران خساره به مبلغ ملیاردها دالر را دارد

بشار اسد رئیس جمهور سوریه به این عقیده است که دمشق حق دارد جبران خسارات جنگ های داخلی را بخواهد، اما امکان عینی آنرا نمی بیند.

اسد طی مصاحبه ی با کانال تلویزیونی بلاروسیه اظهار داشت: "چیزیکه مربوط به جبران خساره می شود، تمام مردم سوریه حق دارند که جبران خسارات خود را بخواهند. تقاضا باید به آدرس مشخص عنوان شود". "برای این کار به انستیتوت حقوقی بین المللی ضرورت است. اما حالا به حقوق بین الدول احترام نمی گردد. فقط انستیتوت های وجود دارد که از طرف وزارت خارجه امریکا اداره میشود".

"ما حالا هم توانائی باز سازی کشور خود را داریم. پول مورد نیاز را به تدریج بدست میاوریم. اما به پول کشورهای که از تروریزم حمایت نموده اند و سوریه را به حمام خون مبدل کرده اند، نیاز نداریم".

اسد تاکید کرد که استعمال سلاح کیمیاوی بهانه ای برای تجاوز به قلمرو سوریه بود. آنها می خواستند بهانه ی برای حمایت از تجاوز نظامی خود داشته باشند.

"دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با حمله هوائی به سوریه خواست پرابلم داخلی خود را حل نماید".حامیان تروریزم خواستند با این شکل دولت سوریه را مقصر خونریزی ها معرفی نمایند و داعش را از اتهام دور کنند که به هدف نرسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала