امکان سقوط طیاره رئیس جمهور امریکا

© AP Photo / Rob GriffithТень новозеландского самолета P-3 Орион, участвующего в поисках малайзийского Boeing-777
Тень новозеландского самолета P-3 Орион, участвующего в поисках малайзийского Boeing-777 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه نقض قواعد در ارائه خدمات تخنیکی به طیاره VC-25 که برای پروازهای رئیس جمهور امریکا در نظر گرفته شده، چهار میلیون دالر خساره به این طیاره وارد آمده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، غفلت ها و اهمال ها در سرویس این طیاره می توانست باعث ایجاد حریق و حتی انفجار در جریان پرواز شود.

سی ان ان به گزارش مقامات فدرال درباره نتایج تحقیقات درباره تخلفات رخ داده هنگام سرویس VC-25 در مراکز وابسته به شرکت بوئینگ در شهر سان آنتونینو واقع در ایالت تگزاس در دوره بین 1 تا 10 اپریل استناد می کند. توضیح داده می شود که میخانیک ها دستگاه اکسیجن رسانی طیاره رئیس جمهور را کثیف کرده اند. آنها از ابزار، قطعات، لوازم و تنظیم کننده هایی استفاده کردند که برای معاینه نفوذ ناپذیری دستگاه آکسیجن رسانی طیاره رئیس جمهور بطور مناسب پاکسازی نشده بودند. سی ان ان خاطرنشان می سازد قواعدی برای پاکسازی این قطعات از ذرات موادی وجود دارد که ممکن است با اکسیجن وارد واکنش شوند.

مقامات فدرال تحقیقات خود را پس از آن آغاز کردند که یکی از میخانیک های بوئینگ، روسای خود را در جریان چنین تخلفاتی قرار داد.

رئیس جمهور امریکا با طیاره VC-25 پرواز می کند که بر اساس بوئینگ 747 ساخته شده است. شرکت بوئینگ در سال 2016 در مناقصه برای دستیابی به جواز تولید طیاره جدید برای رئیس جمهور ایالات متحده برنده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала