نمایندگان کانگرس آمریکا خواستار تحقیقات در مورد فعالیت های ترامپ شدند

© REUTERS / Rhona Wise نمایندگان کانگرس آمریکا خواستار تحقیقات در مورد فعالیت های ترامپ شدند
نمایندگان کانگرس آمریکا خواستار تحقیقات  در مورد  فعالیت های ترامپ شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
• تمام نمایندگان دموکرات عضو کمیته نظارت و اصلاحات دولتی مجلس نمایندگان و کمیته حقوقی مجلس سنای کانگرس امریکا خواستار تحقیقات فوری در مورد فعالیت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور، جف سشنس، وزیر عدلیه و تعداد دیگری از مقامات عالی رتبه قصر سفید شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هیل، هر 33 عضو دموکرات کمیته های فوق الذکر بیانیه مربوطه را امضا کردند.
در این بیانیه آمده است، تحقیقات باید درباره آن باشد که آیا ترامپ و اطرافیانش واقعا مانع تحقیقات فعلی اف بی آی ، وزارت عدلیه و کانگرس در مورد ارتباطات اعضای تیم ریاست جمهوری آمریکا با مقامات روسیه شده اند.
روزنامه نیویارک تایمز روز سه شنبه ادعا کرد ترامپ از جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی درخواست کرده بود تحقیقات درباره فعالیت مایکل فلین، دستیار سابق رئیس جمهور در امور امنیت ملی آمریکا را متوقف کند اما قصر سفید این گزارش را رد کرد.
رئیس جمهور امریکا هفته قبل کومی را از سمت اش برکنار کرد. و دلیل اخراجش را ناتوانی در این سمت اعلام کرد. کومی در حال تحقیقات در رابطه با "روابط ترامپ با روسیه" بود اما قصر سفید و هم کرملین وجود چنین روابطی را تکذیب کرده اند.
هیلاری کلینتون، کاندید انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نیز کومی را متهم کرده بود که قصد داشته با انتشار خبر آغاز دوباره تحقیقات درباره وی ده روز قبل از انتخابات باعث شکستش شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала