عربستان سعودی یک شرکت ملی تولید سلاح می سازد

© REUTERS / Faisal Al NasserСаудовские истребители F-15SA на авиашоу в честь 50-летия Авиационной академии имени короля Фейсала в Эр-Рияде
Саудовские истребители F-15SA на авиашоу в честь 50-летия Авиационной академии имени короля Фейсала в Эр-Рияде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عربستان سعودی یک شرکت ملی تولید سلاح در چارچوب استراتژی MIC در بخش نظامی-صنعتی می سازد.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری SPA به نقل از صندوق سرمایه گذاری مستقل می نویسد، شرکت جدید در ساختار برنامه توسعوی جدید این کشور پادشاهی تا سال 2030 در بخش توسعه صنعت نظامی عربستان ایجاد می شود، که تمام محصولات صنایع دفاعی را با بالاترین استانداردهای بین المللی مورد بررسی خواهد کرد.

عرضه 300 ملیارد دالر تسلیحات ایالات متحده به عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
عرضه 300 ملیارد دالر تسلیحات ایالات متحده به عربستان سعودی

هدف از ایجاد این شرکت عربستانی تولید محصولات نظامی، همکاری و بررسی سلاح های بیش از 25 شرکت نظامی صنعتی جهان تا آغاز سال 2030 است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، سهم شرکت های جدید در تولید ناخالص داخلی عربستان بیش از 14 میلیارد ریال سعودی (3.7 میلیارد دالر) خواهد بود. علاوه بر این، این شرکت نظر به برنامه ریزی که دارد، حدود 6 میلیارد ریال (1.6 میلیارد دالر) دیگر را به خاطر برنامه های جدید خود سرمایه گذاری می کند. با ایجاد این شرکت بیش از 40 هزار شغل در بخش حرفه ای و تکنولوژی به وجود می آید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала