به هلاکت رساندن نزدیک به 90 دهشت افگن طالب و داعش در شش ولایت افغانستان

© Photo / وزارت داخلهبه هلاکت رساندن نزدیک به 90 دهشت افگن طالب و داعش در شش ولایت افغانستان
به هلاکت رساندن نزدیک به 90 دهشت افگن طالب و داعش در شش ولایت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسؤولان مطبوعاتی، در وزارت دفاع ملی از کشته شدن نزدیک به 90 دهشت‌افگن به شمول 10 داعشی در نبرد با نیروهای دفاعی در شش ولایت کشور خبر می‌دهند.

‎ به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خامه پرس، این مسؤولان گفته‌‎اند که در جریان عملیات تصفیوی نیروهای اردوی ملی در ولسوالی المار ولایت فاریاب شش دهشت‎افگن کشته، 5 تن دیگر از آن‌ها زخمی گریده‎اند.

وزارت دفاع ملی می‌گوید، تمام کشته‌شده‌گان اعضای گروۀ داعش در ولایت ننگرهار بودند که توسط نیروهای دفاعی و امنیتی کشور در ولسوالی اچین هلاک شده‎‌اند.

مسؤولان در این وزارت هم‌چنان افزودند، که در ولایت‌های کاپیسا و بدخشان 30 تن از تروریستان  توسط نیروهای دفاعی و امنیتی کشته و دست 18 تن دیگرشان زخمی گردیده‌اند.

به اساس گفته‌های مسؤولان مطبوعاتی وزارت دفاع ملی، تروریستان زیادترین تلفات را در ولایت کاپیسا متقبل شده‌اند.

در عین گزارش‌ شده‌است که 38 تن هراس‌افگنان در عملیات پاک‌سازی ولایت بغلان از وجود دهشت‌افگنان کشته و 25 تن دیگر شان زخمی گردیده‌اند.

گفتنی‌ست که وزارت دفاع ملی در صفحۀ تویترش هم‌چنان گفته‌است که در جریان عملیات‌های تصفیوی در ولسوالی دندپتان ولایت پکتیا 18 تن از دهشت‌افگنان در ولایت این ولایت کشته شدند که در جمع آن‌ها یک فرمانده محلی گروۀ طالبان نیز شامل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала